Aktuální akce

Zveme Vás na regionální den železnice v České Třebové konaný v sobotu 14.9. Celý program je možné nastudovat v plakátu. Účast spolku tvoří vozidla Vm12/52 a Bn60 na výstavě a lokomotiva T 211 v provozu po areálu depa. Pro nejmenší návštěvníky jsme připravili malování na obličej. Kdo nechce trávit čas v depu, může vyrazit na Králický Sněžník. Bufetový vůz bude připraven.

UPOZORNĚNÍ : Dne 13.7.2019 včele vlaku Králický Sněžník bude, důvodu sucha a nebezpeční vzniku požáru, zařazena motorová lokomotiva T 679 1529.

Odkaz na video z naší jízdy do Mladějova na našich FB stránkách. Děkujeme cestujícím za účast a partnerům za pomoc při organizaci této úspěšné akce.

Dne 5.7.2019 pořádáme výletní vlak v trase Česká Třebová – Mladějov na Moravě a zpět.  Vyrážíme v 10:00 z České Třebové od 5. nástupiště. V Mladějově jsme přibližně v 10:50. Ideální pro návštěvu místního průmyslového muzea s úzkorozchodnou železnicí. V případě zájmu lze v odkaze rezervovat jízdenku.  Na zpáteční cestu se vydáme v 17:50 a v cíli by jsme měli být v 18:21. Jízdenky na náš vlak lze zakoupit v informačním centru Česká Třebová, nebo na info@spolzel.cz. Veškeré informace v plakátu.

Fotky z prvního Sněžníku ve fotogalerii, z dalších budou postupně přidávány.

Již tuto sobotu 15. června startuje 5. ročník výletních vlaků mezi Českou Třebovou a Hanušovicemi. Na vlacích se budou střídat vozidla M 286 0001 + vůz Bmx a 423 009 Líza + 4vozy Ce(rybák) + Daa(služební vůz určeny pro přepravu kol a kočárků) + náš bufetový vůz. V případě neschopnosti parní lokomotivy bude v záloze dieselová lokomotiva T 679 1529 SergejRozpis jízdy a jízdní řád vlaku 20015 Č. Třebová – Hanušovice a 20014 Hanušovice – Česká Třebová v odkazech. Pojeďte s námi na výlet do oblasti Králického Sněžníku,  Orlických hor nebo na pevnosti. Letos naposledy pod hlavičkou Českých Drah a s naší účastí. Aktuální informace můžete sledovat také na našem oficiálním „facebooku“.

Letošní sezona pro nás začíná v sobotu 6. dubna, kdy se náš bufetový vůz objeví v soupravě parního vlaku, na akci pořádanou Městským muzeem Česká Třebová k příležitosti 170 trati Česká Třebová – Brno a 95 let staniční budovy Česká Třebová. Informace o jízdním řádu a doprovodném programu na přiloženém plakátu.  Fotografie v v odkaze.

8. 12 se koná „tradiční“ Mikulášská jízda na trati Choceň-Litomyšl. V soupravě bude řazen náš bufetový vůz. Plakát s jízdním řádem zde.

Několik fotek z 15.9.18 zde.  Hojná účast návštěvníků a krásné počasí důstojně připomenuly oslavy 170 let trati Česká Třebová – Brno a regionální Den železnice.

Rádi by jsme pozvali všechny příznivce železnice na regionální Den železnice 2018, který se bude konat v České Třebové dne 15.9.2018. Zde odkaz na plakát s rozpisem co vše bude pro návštěvníky připraveno.  Zde jízdní řády zvláštních vlaků. A zde plakát na vrchol oslav k výročí 170 let trati Česká Třebová – Brno. Oproti plakátu je změna v parní lokomotivě, která vlak potáhne. Původně plánovaný Albatros 499.104 nahradí rakouská lokomotiva 310.23. Ta bude v čase cca 11:00 – 15:00 vystavena v depu. Vystavena budou všechna naše vozidla. V provozu T211 + vůz Np a Bdlm bude poskytovat základní občerstvení. Těšíme se na Vás.

Dne 11.8.2018 pořádá náš spolek výletní vlak pro veřejnost v trase Česká Třebová – Třebovice v Čechách – Mladějov na Moravě a zpět. Informace na plakátu PDF zde nebo JPG zde. Další info rádi poskytneme na našem emailu : info@spolzel.cz .

Video z jízdy do Mladějova na Moravě 2.6.2018

Několik fotek ze zahájení sezony výletního vlaku „Kralický Sněžník“ zde .

5.6.18 jsme se s bufetovým vozem účastnili zážitkového vlaku pro společnost Aveo s.r.o mezi Dolní Lipkou – Hanušovicemi a Horní Lipovou. V čele vlaku byl hradecký „Bulík“ 464-008. Foto zde .

Dne 2.6.18 jsme odvezli narozeninový vlak pro uzavřenou skupinu cestujících  v trase Česká Třebová – Mladějov na Moravě. Akce se ve všech ohledech velmi vydařila. Několik fotografií zde .

Po třech letech práce hotovo. Z dalších novinek : V minulých měsících se nám po delší době snažení podařilo odkoupit a převzít dva vozy typu Dak.

Také v letošní letní sezoně, nás čekají jízdy s vozem BDlm na vlacích „Kralický Sněžníků“. Rozpis jízd s předběžným nasazením hnacích vozidel je zde.  Jízdní řád vlaku 20015 Česká Třebová – Hanušovice a 20014 Hanušovice – Česká Třebová.

Přidány v fotky z Mikulášského vlaku mezi Chocní a Litomyšlí (zde fotogalerie + zde reportáž Vysokomýtského informačného kanálu)

Ještě jedno video z Poličky.

9.12 se koná již tradiční mikulášské jízda na trati Choceň-Litomyšl. Jízdní řád a veškeré informace v přiloženém letáku zde.

3.12. budeme s bufetovým vozem na mikulášské jízdě, kterou pořádá Chornický železniční klub. Jízdní řád a veškeré informace na přiloženém plakátě zde.

Netradičně v neděli 24.9 se konal den železnice v DKV Česká Třebová. Zde pár fotografii. Zde odkaz na TV reportáž místní OIK.

Regionální den železnice se v České Třebové bude konat v neděli 24.9. Podrobnosti zde . V provozu bude T211 + vůz NP.

Dne 2.9.2017 se naše lokomotiva T211-0002 zúčastnila oslav 120 let trati Polička – Ždárec u Skutče. Stroj byl vystaven v Poličce. Několik fotek zde

V sekci o vozidle BDlm je ve fotogalerii zobrazena novinka pro péči o zákazníky. Jde o pípu s chlazením od pivovaru Pernštejn.

Dne 5.7.2017 jsme pořádali pro partnery a sponzory první jízdu s lokomotivou T211-002.  Jeli jsme jako vlak 10251 z České Třebové do Mladějova na Moravě a zpět jako vlak 10250. Několik fotek zde. Děkujeme firmám TSR ČR, Elektrizace ŽeleznicČD a.s. a CZ Logistics za pomoc při uskutečnění této akce.

I v letošním roce  díky podpoře Pardubického kráje budou jezdit vlaky „Kralický Sněžník“ v trase Česká Třebová – Hanušovice. Zde je uveden rozpis jízd kde je uvedena chystaná souprava(změna hnacího vozidla vyhrazena). Novinkou pro letošní rok je zařazení služebního vozu řada Daa na kola a kočárky .   Zde jízdní řád vlaků os 20015 Česká Třebová – Hanušovice + 20014 Hanušovice – Česká Třebová .

Přidána nová záložka v sekci vozidla o T 211-0902.

V průběhu března pokračují práce na T 211 002. Velký pokrok nastal v laku. Můžete se to tom přesvědčit v příslušné Fotogalerii .

Fotky z Mikulášských jízd s sekci Fotogalerie

4. 12 se koná „tradiční“ Mikulášská jízda na trati Choceň-Litomyšl. V soupravě bude řazen náš bufetový vůz. Plakát s jízdním řádem zde : Mikuláš 2016

Do sekce Fotogalerie bylo přidáno několik fotek pro ilustraci postupu prací na lokomotivě ř. T211

Během léta roku 2016 díky Pardubického kraji a ČD a.s. jezdily výletní vlaky Kralický Sněžník mezi Českou Třebovou a Červeným Potokem. Bufetový vůz byl řazen vyjma „Akce Cihelna“ v soupravě s parní lokomotivou. Několik fotek v sekci Fotogalerie

24.9 jsme oslavili v DKV Česká Třebová regionální den železnice s hojnou účastí návštěvníků. Fotografie jsou v sekci Fotogalerie